Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ÇİFT TARAFLI BERE VE YAPILIŞI





    Bereyi yapmaya kahverengi iple şişe 105 ilmek alarak başladım, 16 sıra çift lastik örgüyle bant kısmını örüp siyah ipe geçiyoruz.siyah iple ilk sırada katlama kısmı için 2 toplayıp 1 artırarak örüyoruz.devamında yine 16 sıra çift lastik olarak örüp model kısmına geçelim.model kısmı bittikden sonra kalan ilmeği 6 ya bölerek düz taraflarda böldüğümüz yerlerden ilmekleri 2 li olarak topluyoruz.tepe kısmı 15-20 ilmek kalıncaya kadar örüp ilmekleri kapatalım.Kahverengi tarafı yapmak için ördüğümüz bant kısmından yine şişimize 105 ilmek çıkarıp diğer taraf gibi örüp kapatıyoruz.ters kısmından 4 parmaklık bir bölüm kalıncaya kadar dikip düz tarafını burdan dışa çeviriyoruz.kalan kısmıda düzden dikip beremizi bitiriyoruz.Yani berelerimizi:))


    ÖNEMLİ BİR NOT:
    Bir arkadaşım yorum yazmış ( isimsiz ) neyse diyor ki seni sobeledim niye cevaplamıyorsun? diye canım benim ben diğer yorumlarda beni sobelediğine dair herhangi bir yorum görmedim.Kim olduğunuda yazmamışsın..muhtemelen c-box a bırakmışsın notunu.4 gündür PC im arızalıydı nete gelemedim.Normalde bile C-boxda gözden kaçabiliyor notlarınız, dediğim dibi 4 gündürde nete bağlantım yoktu soben varsada silinmiştir.Kusura bakma lütfen olurmu..Bak ne güzel niye cevaplamıyorsun diye hesabını yorum olarak sorabiliyorsun keşke sobelediğinide yazsaydın dimi..Rica ediyorum böyle durumlarda olsun yorum olarak yazmaya dikkat edelim.Bildiğim birkaç arkadaşımın sobesinide en kısa sürede cevaplayacağım inşallah..



    erkek bere ve şapka

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda