Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    crocodile şal modeli



    crocodile şal modeli...
    elimdeki crocodile şal modelinide sonunda bitirdim 5-6 çile arasında ip gitti
    ben nako makinalık ip kullandım lif orlonu değil biraz farklısı.
    5 zincir çektim ve üçlü trabzan yaparak şala başladım.
    3 zincir çekip 5 trabzan ördüm diğer tarafada 5 trabzan ördüm.
    üçüncü işaretlediğim resimdeki gibi dönüp iki trabzan ördüm ve aralara 2 zincir çektim.
    dönerek yine aynı örgüyü ördüm 5 trabzan bir tarafa 5 trabzan diğer tarafa.
    videolu yapılışını çekmiştim yaprak trabzanların yapılışını BUYRUN
    arka resimdede yine trabzan ve zincirleri örüp
    önünü çevirip trabzanlarını yapıyoruz.
    crocodile şal modeli,şallar,örgü şal modelleri.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda