Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    fare bere( MOUSE hat)

    örgü fare bere,mouse hat,knitting hat, hand knit mouse hat






    fare bere modeli.
    bu bereyi örmek istiyordum çok güzel çok beğenmiştim oguz'a yapmaya karar verdim.
    biraz uğraştım başta nasıl yaparım diye sayısını nasıl ayarlarım diye düşündüm ilk denemem
    beyaz oldu ama griyi yapınca beyazı yarısına kadar söküp düzelttim yanlış olmuştu.
    ben sayısını kafama göre ayarladım örneğe öyle başladım emeğim boşa gitmedi bere güzel oldu
    çok yakıştı.
    İP:kartopu gonca,SİŞ: 3,5 numara misinalı şiş,ve 5 şiş
    bereye 116 ilmek başladım 3 sıra ters örgü ördüm.
    artıracağım ve eksilteceğim yerleri işaretledim.
    misinalı şişle ördüğüm için tam görünmüyor açık olarak ama diğer resimde
    sayılarını yazdım üzerine.
    bu alttaki resimde sayılarını yazdım 12 ilmekler ön taraf için 20 yanlar ve arka
    1 ise artırma yaptığımız için iki kenarından ortada bir ilmek olarak yazdım. 3 ise
    kesme yapılan yerler üç ilmeğin sağ taraftakini sağdan kesiyoruz ortada bir tane örülüyor
    sol taraftakinide soldan eksiltme yaptım eksiltmeleri iki ilmeği bir alarak örüyorum.
    böylece hem artırma hemde kesme yapılıyor ve bere bu şekli alıyor.
    bu artırma ve kesmeyi iki sırada bir yaptım bir sıra artırıp kesti ikincide sadece düz ördüm
    artırma ve kesme yapmadım.
    ajur delikleri 13 olunca artırmayı bırakıyoruz kesmeye devam ediyoruz yine iki sırada bir kesilecek artırma ve kesmeler işaretlediğim yerlerden üçer bölgeden oluyordu artırmayı bıraktık kesme yine üç bölgeden devam edecek ama arkasından artırma yaptığım yerdende bir ilmek eksilttim beyaz berenin arka görüntüsüne bakınca anlaşılıyor zaten son sıralarda eksiltmeyi yapmadıma ama çünkü ilmekler fazla eksilirse diğer eksilttiğim yerdeki sayıdan az olur bunu kendiniz ayralayın.
    ilmekler azalınca misinalı şişle örmek çok zor oluyor ve bende 5 şişe altım 5 şişlede uğraştım ama
    başka çare yok misinalıyla olmuyor artık.
    berenin bitmiş hali yandan görüntüsü.
    kulakları için 12 ilmek aldım 8 sıra haroşa ördüm iki bir kenardan iki diğer kenardan kestim
    sonraki sıradada bir bi taraftan bir diğer taraftan kestim aynı şekilde kestiğim gibi önce birer
    tane artırdım sonra ikişer tane ve 8 sıra daha haroşa ördüm pembeyi düz örgü örüp diktim kulağıda katlayıp tersten dikip çevirdim ve bereye diktim.
    örgü çocuk beresi modeli fare bere,knitting mouse hat

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda