Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    FİLİSTİNE DUA KAMPANYASI..BENDE BLOGUMU DURDURUYORUM..


    Sevgili arkadaşlar, hepinizi filistine duaya davet ediyorum.
    Filistinli kardeşlerimizin yahudi zulmunden kurtulması için sizleri 1000 adet fetih suresi okumaya davet ediyorum.
    Bende okuyacağım diyenler kaçtane okuyacabileceklerini belirtsinler yayınlayacağım.inşallah katılım çok olur.. Elimizden birşey gelmiyor demeyelim oralara gidip destek olamıyoruz, madden destek olamıyoruz en azından bizde zalim israili dualarımızla bombalayalım. Kendini bilen hiçbir müslüman kardeşi öldürülürken bana değmeyen yılan bin yaşasın diyemez.Helede bu yılan yahudi yılanıysa..Yahudiler tarih boyunca hep barbar insanlardı.. Peygamberini öldüren toplumdan ne beklenir ki!!! Kuran-ı Kerimde yazılan her şey yavaş yavaş ortaya çıkıyor! Bunlar kıyametin alametleri. Yahudiler taşların ağaçların arkasına saklanacaklar taşlar ağaçlar onların yerini söylecek inşallah..

    Sevgili ablam Allah razı olsun cahideninelleri birkere daha açtı gözümü kendimce bende kararımı verdim.evet haklı bloga kim gelmiş kaç kişi gelmiş ne yayınlayacağım ne önemi var bunların Filistin yanarken..Filistindeki yahudi zulmü duruncaya kadar bende blogumda başka bir konu yayınlamaycağım..Hepinizin duaya katılımını bekliyorum arkadaşlar..katılım çok olursa sayıyı elbette artırabiliriz.Kardeşin kardeşe duasını Allah kabul eder..Haydi Bismillah.

    Yorum olarak yazamayan arkadaşlar..
    elbistanlm@gmail.com adresimden mailde gönderebilirsiniz.
    C-boxumu kaldırdım çünkü kaldırmak zorunda kaldım kendini bilmez edepsizler heryerde var benim mesaj kutusunada musallat oldular.Son çare kaldırdım silmekden bıkmıştım.Allah hepsine akıl fikir ihsan eylesin ıslah etsin.

    TOPLAM : 1000 fetih suresi

    Elbistanlm: 40 adt
    burcu nokta 10 adt
    ehlikeyf 50 adt
    fatma48 10 adt
    usta28 20 adt
    neşeligünler 10 adt
    susamçörekotu 10 adt
    sarıgül 40 adt
    elay-sadoş 50 adt
    ulusoydantel 10 adt
    nihanay 20 adt

    karakazan 10 adt

    HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN ARKADAŞLAR.

    kalan 720 adt



    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda