Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    haroşa bere modeli

    yeni bere modeliyle merhaba...



    bu bere modeli oldukça kolay oluyor isteyen herkes örebilir. beyaz pembeli olanı kendime ördüm başa tam oturdu güzel oldu. erkek çocuğu ve eşler için güzel bir model olur
    yapımıda çok basit resimledimde bol bol kolayca anlaşılır berenin yapılışına geçeyim artık:)
    ip markası:nako bonbon-kartopu gonca
    şiş no:4
    oğuzunkini 34 ilmek başladım pembe beyazı 39 ilmek başladım
    bir sıra haroşa ördüm pembe ipi bağladım ve.
    pembe iple başa gelip 1 beyaz ilmek bıraktım ve geri döndüm 1 sıra haroşa oldu
    zaten herrenk 1 sıra haroşa olacak.
    sonra her ipi değiştiğimde baştan ikişer ikişer bırakıp geri döndüm
    alttaki görüntüdeki gibi.bu bir dilimin yarısı oldu.
    daha sonra diğer renk ipe geçip bu sefer yukarı doğru gidecek örgü
    pembe sırada gördüğünüz gibi beyazı geçip pembe ipe gelince geri dönüyoruz.
    yalnız iki pembe ilmeğin ikisini örmüyorum birini örüp dönüyorum zaten daha önce
    dönüldüğü için orda boşluk oluyor bu boşluğun daha çok olmaması için böyle yaptım
    denedim.
    bu şekilde devam ediyoruz örgüye her renkte yukarı doğru çıkarak.
    ve bir dilimi bitiriyoruz.
    beş dilim yaptım benimkini oğuzunkini dört dilimden yaptım.
    katlayıp diktim bereyi.
    ve misinalı şişle lastik ördüm istenirse dikmeden lastiğe başlanılır sonra dikilir ben lastik
    kısmında dikiş istemedim.
    knitting hat,örgü bere modelleri

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda