Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kalemle örülen atkı


    yeni örgü modeliyle herkese selam:)
    kalem şal modelinin yapılışını isteyen bir arkadaş yorum yazmıştı benim anlatımımla
    anlayabileceğini yazınca bende yapılışını bol bol resimleyerek bu arkadaş için
    ekliyorum.
    modeli ilkkez duymuştum kalem şal diye google den baktım nasıl bir şal diye üçgen değilde
    etol şal şeklinde örülmüş çok çok basit bir şal modeli kalem şal. evde uygun ipim yoktu
    şalı örmek için,taşındığım içinde nerden ip alacağımı bilmediğimden evdeki iplerden kullandım.pembe yetmeyince yarısını beyaz ördüm pembe beyaz haroşa ördüğüm bereye
    uysun diye pembe ip nako bonbon uygun bir ip değil bu örnek için beyazı kartopu gonca
    bu biraz daha gösterdi örneği diğeri yumuşak kaldı.
    şal örneğinin yapılışıda bunun gibi olacak etol şal şeklinde yapılacak atkı için 5 çiçek başladım etol şal için 20 uygun olur inş yardımım olmuştur bu arkadaş için.
    şalın üçgen şeklinde örülüşünüde göstereceğim ama önce ipini almam lazım.
    atkının sayılarına gelelim şimdi:)
    3 zincir çektim. tığım 0 numara.ve bir alttaki zincire batarak bir sık iğne yapıp
    ipi sabitledim ve
    uzatarak kaleme geçirdim.diğerlerinide aynı şekilde bir sık iğne örerek ipi
    uzatıp kaleme geçirdim 5 tane olacak.
    8 zincir çektim ve bir alttaki sık iğneye yani yedinci sık iğneye batarak
    aynı şekilde beş tane daha yaptım.
    bu şekilde 5 tane çiçek yaptım.
    ikinci sıraya çıkarken 7 zincir çektim bir alttaki ilmeğe batarak çiçeği yaptım.
    yine 7 zincir çekerek aynı şekilde bir çiçek daha yaptım ve.
    resimdeki gibi 6 zincir çekerek çiçeğin ortasındaki yaprağa battım.bu kenardakiler kenar çiçeği olacaklar.
    7 zincir çekip çiçek yapıp 6 zincir çekerek ortalarına battım bu şekilde devam ettim.
    7 zincir çekip geri döndüm ve.
    yine iki çiçek yaptım kenar çiçeği, yine ortasına battım üçüncü sırada aynen
    böyle devam edecek.
    bu şekilde örnek devam ediyor.
    yine aynı şekilde kenar çiçeklerini iki tane yaparak.
    çiçeğin orta yaprağına batıyoruz örnek bu şekilde devam ediyor
    biterkende başlangıçtaki gibi zincir yapıyoruz çiçeklerin ortalarına batarak örneği topluyoruz.istenilen püskül modeli arzuya bağlı.
    kalemle örülen atkı modeli.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda