Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kirazlı bebek patiği

    ve işte yeni bebek patiği.
    bu patik modeli nette değişik modelleriyle'de çok gördüğüm bir patik.
    farklı modellerde örülmüş ben kirazlı olanından yaptım yapım aşamalarını bol bol resimleyip ekledim.sanırım herkes kolayca yapabilir bu biraz büyük oldu patiğin sayısını kendiniz ayarlayın.orjinali pembeden yapılmıştı ben krem ördüm evdeki iplerimi değerlendirdim.
    crochet baby booties,croche sapatinhos,croche bebe sapatinhos


    zincir çekip trabzanlar yaparak patiğe başlıyoruz.
    ilk sırada 35 trabzan ördüm. sağ kenarda görüldüğü gibi artırmaları aynı yere birkaç kere battım artırma yeri patiğin önü.
    ikinci sırada trabzanları yine kenardan artırdığım yerden birkaçtane daha artırarak
    41 trabzana çıkardım sayıyı.kıvrılmaması için artırıyoruz.
    üçüncü sırada yine artırdığımız yerden artırarak trabzanları 49 sayıya çıkardım.
    ve 32 zincir çektim birleştirdim.
    bütün çevresini dönerek örmeye devam ettim artırma yapmadım zincir çektiğim yerede 31 trabzan yaptım ve sayıyı 80'e çıkardım.

    üç sıra ördüm.
    alt tabana başladım.zincir çekip iki kenardan artırmayı yaparak ilk sırayı
    58 trabzan ördüm.
    ikinci sırada 68'e çıkardım üçüncü sırada trabzan sayısını 80'e tamamladım
    üst parçayla aynı sayıda olması için.
    iki parçayıda sıkiğne yaparak birleştirdim.
    birleştirdiğim yerden bir sıra kırmızı iple sığ iğne ördüm.
    ve boğaz kısmını örerek bitirdim süslemelerini yaparak diktim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda