Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    mantar çanta,ayçiçek çanta

    örgü çocuk çantaları.mantar çanta ve ayçiçek çanta modeli.
    kolay ve çabuk bitecek örgü arıyorsanız örgü çocuk çanta modelleri örmek güzel oluyor
    çocukların severek takacağı şeyler bunlar kızı olanlar için güzel modeller.

    mantar çantanın önce alt sap tarafını sık iğne örüyoruz artırmalar yaparak sonra artırma yapmadan örmeye devam ediyoruz.
    sonlarına yakın biraz eksiltmeler yaparak üst tarafın alt tarafa göre biraz dar
    olmasını sağlıyoruz.
    mantarın üst tarafını kırmızı iple yine sık iğne yaparak ördüm artırmalar hep göz kararıdır sayı veremem.
    yine belirli büyüklüğe gelince artırmayı bırakıp örmeye devam ettim.
    üs tarına yakın eksiltmeler yaparak boğaz kısmını darlaştırdım biraz.
    alt sap gövdesini mantarı ortalayarak diktim içini silıkonla doldurdum dikmeden önce.
    ayçiçek çanta modeli.
    crochet sunflower bag

    bunada sık iğne başladım artırmalar göz kararı çukur olmayacak şekilde artırmalarını
    yaptım biraz sık artırmalar yaparak.
    sarı ipe geçip 6 zincir çekip ikili trabzan yaparak aşağıya indim.
    iki sıra çiçekleri yapdım
    arka kısmınıda ön tarafın büyüklüğüne göre ölçerek ördüm son sırasında 6
    zincir çekip sık iğne yaparak aşağıya indim sonraki birleştirme sırasında tırabzan yaparak yaprakları örüyoruz.
    burda iki parçayı örerek birleştirdim yapraklarıda ikili trabzan ördüm uç tarafını
    sık iğne yaptım yaprak şekli varmek için.
    örgü çantalar,croche bolsa,croche,çocuk çantaları

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda