Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    mavi çim bere

    örgü çocuk beresi,örgü modelleri,çocuk örgüleri
    knitting hat,knitting for kids hat,hand knit hat

    çim bere modeli.
    bereyi 98 ilmek başladım biraz lastik ördükten sonra çim örgüsüne başladım.
    berenin boyu çocuğun başına olacak şekilde yaptım sayı olarak 23 sıra ördüm
    misinalı şiş tek taraflı örülür beş şiş gibi hep ön yüzünden.
    çim örgüsünün yapılışını soran arkadaşlar oluyor ve bende resimleyerek göstermek yerine
    videolu çektim herkes çok kolayca örneği yapabilir resimlerden tam anlaşılmayabilirdi.
    berenin yapılışı için TIKLAYINIZ:))
    bereyi 23 sıra ördükten sonra sayıları böldüm başka bir iple işaretledim.
    sonra her sırada böldüğüm sayıların başından eksiltmeler yaptım ve birkaç ilmek kalana kadar
    devam ettim kalan ilmekleride içinden ip geçirerek büzdüm ve diktim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda