Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü bebek yeleği


    merhaba...
    örgü bebek yeleği modeli arayanlar için bebek yeleği ördüm güzel bir model oldu.
    yelek üstten başlanan modelden yapılışını resimledim sayılarınıda yazıyorum bebeği
    olacaklar için veya hediye yapmak isteyenler olabilir fazla resimlemeye çalıştım
    umarım yardımım olur.
    HAFTA SONU TAŞINIYORUM BİR SÜRE YOKUM.
    ip:nako bebe
    şiş:3 numara
    yeleğe 91 ilmek başladım birkaç sıra lastik örgüsü ördüm haroşada güzel olur isteğe bağlı.
    yandan 8 ilmek lastik olacak 4 ters örgü örüp şişin üzerine ilmek alıp ajur yaparak
    artırıyoruz 1 düz örüp yine şişin üzerine ipi dolayıp ajur yapıp 5 ters örgü örüyoruz
    bu şekilde 12 yaprak başlangıcı yaptım sıra sonuna kadar gelip başlangıçtaki gibi
    4 ters örgü yaptım ve 8 ilmek kaldı lastik ördüm başlangıc ve sonuna 4 ters örgü
    ortalara ise 5 ters örgü yaptım.
    önceden sayarak ayarlayın yanlış olmaması için.
    aralardaki 5 ilmek aynı kalacak 5 ters örülüp ajur yaparak artırdıklarım düz örgü
    örülecek resimdede görüldüğü gibi ajur yaparak artırdığımız için
    ilmekler çoğalıyor.
    ajur deliklerinin sayısı 10 olunca artırmayı bırakıyoruz ve yaprak görünümünü
    vernek için kenardan şişin üzerine ipi alıp ajur yaparak artırıyoruz ve iki ilmeği bir alarak eksiltiyoruz yaprağın her iki kenarından hem artırıyoruz hem iki ilmeği bir alıp eksiltip
    yaprak şeklini veriyoruz sayı ne artıyo ne eksiliyor aynı kalıyor.
    bu sefer artırdığımız kenardaki ilmekleri ters örgü örüyoruz yaprak düz örgü sadece.
    resimdede görüldüğü gibi artırdıklarımızı ters örgü örüyorum.
    eksilttiğimiz içinde yaprak şeklini alıyor.
    yapraklardaki düz ilmekler bitene kadar ördüm ve ön,kol,arkayı sayarak şişlere böldüm.
    yan lastikle birlikte 51-51 ilmek- kollar 71-71 ilmek- arkası 87 ilmek olarak ayırdım.
    331 ilmek toplam.
    kollarını ayrı bir iple lastik ördüm kestim ipi koparmadım başta örmeye hazırdı bağlamak istemedim tekrar düğüm olmaması için.
    ters örgü örüp ön ve arkayı bütün halde örerek örneğe başladım.
    nohut örneğini koydum ama nohut örneği biraz toplayan bir örnek benim önerim başka örnek koyun.nohut örneğini önden bir sıra ters örgü örüp arkadan örneği yapıyoruz
    üç ilmeği bir alıp eksiltiyoruz ters örerek.
    üç ilmeği bir alıp eksilttiğimiz için bir ilmeği üç ilmek yaparak artırıyoruz
    artırırken düz örüp ipi çıkarmadan birkez daha örüyoruz ve üç ilmek olmuş oluyor.
    burdaki gibi ilmekler üç oldu.
    bu şekilde devam ediyoruz örneğe başlamadan önce ilmekleri sayın örneği kurarken
    benim bir ilmek fazla geldi eksilttim 189 ilmekti 1 eksiltip 188 ilmekle bedenini ördüm.
    bu şekilde 3 ilmeği bir alıp eksiltiyoruz ve 1 ilmeği artırıp üç ilmek yapıyoruz sıra sonuna kadar.
    lastiği örüp ön yüzüne yine ters örgü örüp yeleğin arka yüzüne gelince bu sefer artırıp üç
    ilmek yaptığımızı bir alıp eksiltiyoruz eksilttiğimizi artırarak devam ediyoruz.
    lastik kısmına başlarken birkaç ilmek eksilttim 169 ilmekle lastiği ördüm ama birkaç ilmek daha eksiltilirse daha toplu durur. yeleğin bütün çevresine tığla pıtırcık gittim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda