Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü pençe patik modeli



    aslında hiç birşey örmek istemiyorum hem yaz artık sıcaklardan örülmüyor hemde hırsızlarımdan bıktığım için bukadar emek verip örüp resimleyip yazıp koyuyorum
    ve reklam gelirleri için vs yaptıklarım iznim olmadan linkim verilmeden yazılarına kadar
    kopyalanıp forumlarda sitelerde bloglarda yayınlanıyor bide kendileri yapmış gibi eline sağlık diye yorumlar yazılıyor ve ben bundan bıktım artık.
    yorum yazıyorum forumdan siliniyorum modellerim silinmiyor yorumlar yazıyorum hiçbiri
    kaldırılmıyor ne yüzsüz insanlarmış bunlar emeğe saygı yok hepinize hakkım haram olsun
    HIRSIZLAR bak ne güzel diyorum HIRSIZLAR HIRSIZSINIZ SİZ açıklamasıyla koyuyorum işte sizde örün kendiniz koyun başkalarından ÇALMAYIN ben nasıl çıkarıp yapıyorsam örnekleri sizde yapın ama işinize gelmiyor ÇALMAK kolay nasılsa.

    gelelim patiğin yapılışına yapılış resimlerini koymayacaktım ama diğer yapmak isteyenlere
    haksızlık olur kurunun yanında yaşta yanmasın diye ekledim belki örmek isteyen olur.
    orjinal modeli tığla örülmüş ben iki şişle basit bir şekilde yapılışını gösteriyorum.
    patiğe gri iple 50 ilmek başladım 5 sıra haroşa ördüm beyaz ipe geçtim baştaki ilmeklere çim örgüsü yapmıyorum geri kalanların hepsini çim örgüsü ördüm.
    arkayı ters örgü örüp öne geldim yine ve kenarlardan 15'er ilmekleri lastik için ayırıp
    ortada kalan 20 ilmeği bitirene kadar eksilttim ön yüzünden orta kısmından 4'er tane keserek bunu yaptım arka kısımlarını ters ördüm kesme işlemini ön yüzünden yaptım hep.
    20 ilmeği bitirene kadar kesince 30 ilmek lastik için kaldı gri iple lastiğini ördüm boyu isteğe kalmış.sonra patiği diktim pençelerinide dikerek bitirdim.çim örgüsü videom için tıklayınız TIKLAYINIZ





    bebek patiği modeli,örgü patik,knitting booties,baby booties,knitting slipper

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda