Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    pembe bebek patiği

    örgü bebek patiği modeli,knitting booties shoes, knitting baby slippers.
    crochet baby booties,croche sapatinhos,croche bebe sapatinhos
    pembe patik modeli. bu patik modelini nette görüyordum elimde şal var şal örüyorum ve
    sıkıldığım için değişiklik olsun diye çabuk bitecek bir şey örmek istedim.
    bu patikleri denedim fena olmadı bebe yünüyle daha ince ve güzel durur ben evdeki
    iplerimi değerlendirdim ve gelelim tarifine.
    patiğimize 52 ilmek başladım ve normal örgü ördüm bir tarafı düz
    bir tarafı ters örgü olacak 8 sıra ördüm biraz fazlada olabilir.
    tabi ben denemelik ördüm isteyen haroşada örebilir.
    sonra her iki kenarlara 11 ilmek haroşa ortada kalan 30 ilmek lastik olacak
    resimdede görüldüğü gibi ortadaki 30 ilmeği çift lastik ördüm yanları 11 ilmek haroşa örülecek haroşalar 8 sıra olana kadar ördüm(haroşada 2 sıra örgü 1 sıra haroşadır)
    kenarlardaki 12 ilmeği bıraktım ortasını kestim.
    kestikten sonra dönüşte şişe 10 ilmek aldım sayı 34 oldu ve lastik örgüye başladım.
    lastik örgüyü istediğiniz boydada örebilirsiniz 20 sıra ördüm ve 4 sıra
    normal örgü yaptim ve kestim katlanacağı için ters tarafı öne gelecek o yüzden düzünü
    önden ördüm resimde de görülüyor.
    iğneyle ortadaki kestiğim boşluğu büzerek diktim sonradan ilmek aldığım yeride dikkatlice
    büzdüğüm yere diktim ve patiğimi dikerek bitirdim.
    ponponlarınıda hazırlayarak gözleride ince bir iğneyle patiğe diktim yapıştırma iyi olmaz
    çok ince bir iğneyle dikin daha sağlam oluyor kopmaz.
    bebişi olacaklar için çok şeker bir bebek patiği modeli oldu çokta kolay yapmak isteyenlere
    kolay gelsin.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda