Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    sünger bob yelek,sponge bob vest

    SÜNGER BOB YELEK,ÖRGÜ SÜNGER BOB YELEK MODELİ,ÖRGÜ MODELLERİ
    ÇOCUK ÖRGÜLERİ,ÖRGÜ SÜNGER BOB,SPONGE BOB


    sünger bob yeleğinide bitirdim hırkamı yelekmi yapsam diye
    kararsız kalmıştım yelek olarak yapmaya karar verdim.
    bu yeleklede baya uğraştım ağzıyla birlikte gözlerinide beraber ördüm.
    yakın çekim isteyenler içinde ağız ve gözün yakın görüntüsünü ekledim.
    bu yeleğe 78 ilmek başladım süveter 80 ilmek başlamıştım süveter tam oldu ama
    bu yelek biraz büyük oldu.
    yeleğin yapılışı resimlerden kolayca anlaşılıyor gözlerini iğneyle işledim
    çok uğraştırıcı ama güzel oldu yapmak isteyenlere kolay gelsin.






    sponge bob,sünger bob,

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda