Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    tığ işi bere

    nette gördüğüm bere modelini yaptım resimleyerek gösteriyorum güzel bir model ip seçimi
    iyi olursa güzel durur.lila olan ördüğüm bebek yeleğinden artan ip nako bebe.yeşilin markası kopmuştu hatırlamıyorum.
    sayı olarak veriyorum bu üstteki lila şapka olanı 16 trabzan başladım.
    sayıları,1,2,2,3,3,4,4,5,5,5,5,5,5,5,ördüm.üç sıra sık iğne,7,8,9 olarakta alt kısmını ördüm
    3 yaşa göre uygun oldu.ip nako bebe tığ 0 numara.
    yeşilin ip markasını bilmiyorum evde olan bir ipti önceden alınmış tahminen kartopu veya örenbayan.bu bereyide 15 trabzan başladım sayıları
    1,2,2,3,3,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,ve birkaç sıra lastik örgüsü ile bu bereyi bitirdim.
    resimleyerek yapılışını gösteriyorum. elimden geldiğincede yazarak anlatacağım.
    5 zicir çekip halka yaparak ilk sırası 14 trabzan yaptım.
    ikinci sıraya çıkarken üç zincir çektim kasket şapkada yaıldığı gibi tığın üzerine ip alarak
    ön trafından geçirip ikili trabzan yapılıyor.
    bu resimde anlaşılıyor önden tığı bu şekilde geçirip ikili trabzanı yapıyoruz.
    ikinci sıra böyle devam edecek.
    bu şekilde kıvrılmış oluyor örnek sonra düzelecek.
    üçüncü sıraya çıkarkende üç zincir çekip önden tığı geçrip ikili trabzanı yapmaya devam ediyoruz ve sol yanına bir tane üçlü trabzan yapıp üçüncü sırayı böyle bitiriyoruz.
    üç zincir çekip dördüncü sıraya çıktım ve yine aynı şekilde tığı önden alıp ikili trabzanı yaptım ve bu sefer bir trabzan değil iki trabzan yaptım alt sırada bir trabzan yapmıştık onun sağ tarafına trabzanları yapıyoruz örnek sağa doğru kaymış oluyor.
    bu şekilde dördüncü sırayı bitirdim.bunu örnek olarak gösterdim ipin kalınlığına
    göre ilk başlangış trabzanları ayarlanmalı büyük veya küçük olabilir.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda