Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    YENİ LİFLER VE SOBEEE

    Sevgili arkadaşlarım seyhanla ve beycanın sandığı beni sobelemişler ayrıca mesaj kutusuna beni sobelediğine dair not bırakan pc deki arıza sebebiyle zaman aşımından silinmiş arkadaşlarımında sobelerine cevap olsun...Bu sobeyi ben başlatmıştım artık bende de bitsin ben kimseyi sobelemiyecem....

    1-Adınız?
    Elif Hatice

    2-Nerde oturuyorsunuz?Nerelisiniz?
    Eşimin işi sebebiyle İstanbulda yaşıyoruz/ Kahramanmaraş-Elbistanlıyım

    3-Evlimisiniz?
    Evet

    4-Mesleğiniz?
    İşletme okudum bir sürede özel sektörde çalıştım, şimdi ev hanımıyım (dünyanın enzor mesleği bence)

    5-En çok Sevdiğiniz Müzik türü ve sanatçı?
    Özgün müzik ve türküler ve şiirler/ Uğur IŞILAK

    6-En Sevdiğiniz film ve sanatçı?
    FİLİSTİNLİ ZEHRANIN GÖZLERİ 3 saatlık bir filmdi,izleyeli 2 yıl oldu etkisi hala üstümde.

    7-Yaptığınız bir spor varmı?
    Bir anne olarak yapılabilecek tüm sporları bende yapıyorum anlıyorsunuzya:))

    8-Giyim tarzınız?
    Tesettüre uygun ve uyumlu giyinmeye özen gösteriyorum.

    9-En son okuduğunuz kitap?
    Emine ŞENLİKOĞLU/Anne Büyüklere Birşey Söyle..ve Mehmet Ali BULUT'un SİNHA serisini ısrarla tavsiye ederim canlarım..yeni bitirdim bu kitapları ve tüm anne babaların mutlaka okuması gereken kitaplardan ikiside..


    10-En sevdiğiniz yazar veya yazarlar?
    Necip Fazıl KISAKÜREK, Mehmet Ali BULUT, Muhammed BOZDAĞ, Emine ŞENLİKOĞLU, Fatma Zehra FİDAN ve TOLSTOY

    11-Sizi en mutlu eden kişi?
    Sevgili eşim ve kızım ve ailem.

    12-En sevdiğiniz yemek veya yemekler?
    Yemeklerde pek seçim yapmam lakin favorim memleketimin tarhana çorbası ve kuru biber dolması

    13-Çok sıkıntılı anlarınızda kurtarıcınız kimdir veya nedir?
    Yüce ALLAH' a dilim döndüğünce dua ederim..

    14-Hayatınızın en önemli olayı nedir?
    Anne olmak

    15-Sizin için Sevgi nedir?
    Hayatın anlamı, Yüce Allah'ım kimsenin yüreğinin sevgisiz bırakmasın.Amin

    16-Başınıza gelen en matrak olay nedir:)
    ......

    17-Yaşamınızda başınıza gelen en kötü olay?
    .....

    18-Sadece 5 kelimeyle kendini anlatırmısın?
    Fazlasıyla fedakar, aşırı açık sözlü,sırdaş,samimi,sabırsız (başladığım bir iş hemen bitsin isterim)...

    İşte bu kadar bu sobede bitti şükür birdahaki sobede görüşünceye kadar esen kalın, mutlu kalın, sitemden ayrılmayın:))))


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda