Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ZEYTİNLİ POĞAÇA

    MALZEMELER:
    1 su bardağı su,
    1 su bardağı süt,
    2/3 su bardağı zeytinyağı,
    4 su bardağı un,
    2 çay kaşığı tuz,
    1 yemek kaşığı toz şeker,
    2 çay kaşığı kuru maya.
    YAPILIŞI:

    Tüm malzemeyi yoğurup mayalanmaya bırakıyorsunuz. Yaklaşık 1 saat mayalanıp iki katına yükselince istediğiniz büyüklükte toplar koparıp içine istediğiniz bir malzemeden koyup yuvarlıyorsunuz.Ekmek makinemin hamur yapma ayarında yaptım. Ben biberli zeytini dilimleyip koydum.

    Yğlı kağıt serilmiş tepsiye dizip yumurta sarısı sürüyorsunuz.

    Üzerine de haşhaş tohumu, susam veya çörek otu serpebilirsiniz. Ben yumurtanın içine kıyılmış taze biberiye koydum.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda