Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Ahşap Kutum...


    Eşimin püro kutularını fena halde gözüme kestirmiş ve biriktirmiştim. Depoladığım dolapta gözüme çarptıkları anda süsleyip püsledim....Önce leylak rengi boyadım, parmak yaldızla biraz eskittim. Simli naylon danteli büzerek ortasına hazır çiçekleri yerleştirip, silikon tabancası ile kutuya yapıştırdım. Pırıltıya bayıldığımdan :)) aralara da taşlar atıştırdım.

    Küçük bir not: Hobi malzemelerine ulaşamayan arkadaşlar için, Tahtakale'de alışveriş yaptığım dükkanın online alışveriş sitesinin linkini veriyorum. http://www.bindalli.com.tr/asp/index.asp oldukça fazla ürün var. Umarım işinize yarar.




    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda