Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ALLAH RIZASI İÇİN SİZDE 1 AYTE-EL KÜRSİ OKURMUSUNUZ?


    Sevgili arkadaşlar çok sevdiğim bir arkadaşımın önemli bir müşkülatının çözülmesi için benden ve sizlerden bir ricası var. kendisi için 99 adet Ayet-el kürsi
    okunmasını rica ediyor.yalnız 99 ayet-el kürsinin 99 ayrı arkadaşımızın okuması
    gerekiyor.Kişi başına 1 Ayet-el kürsi okunması gerekiyor.Allah rızası için sizlerde okurmusunuz.

    Ayrıca benim bir fikrim var herhafta 10 veya 20 arkadaşımız için okuyalım bu duayı olmazmı? Hepimizin zaman zaman içinden çıkamadığımız sorunları ihtiyaçları olmuyormu?Tek çaremizde birbirimize dua edip bizi yaradana sığınmaktır.bende okurum ve benim içinde okunmasını istiyorum diyorsanız lütfen yorum bırakın.listeleyip herhafta birbirimize dua edelim.


    Hiç tanımadıkları kardeşleri için dua eden desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlarımdan Allah razı olsun.şu ana kadar toplam 41 adt Ayete-el kürsi okundu.daha sonra katılan arkadaşları liste halinde yayınlayacağım.inşaAllah bu cuma saati çıkıncaya kadar bitirmek gayemiz.Ben olabildiğince tüm arkadaşlarımıza duyurmaya çalıştım.sizlerde bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.sevgili arkadaşlar devamında sizler içinde okunmasını istiyorsanız lütfen yorumunuzda belirtin.Bir kişi ancak 1 adt Ayet-el kürsi okumalı..99 a tamamlayalım inşaAllah.

    "Bir müslümanın, yanında bulunmayan din kardeşine yapacağı dua kabul olunur. Bir kimse din kardeşine hayır dua ettikçe, yanında bulunan görevli bir melek ona, 'duan kabul olsun, aynı şeyler sana da verilsin' diye dua eder."Müslim, Zikir 87


    Yüce Mevlamız Kuran-ı Kerim`de "Duanız olmasaydı,ne ehemmiyetiniz
    olurdu!
    ","Allah`ın fazlından isteyin","Bana dua ediniz ki kabul edeyim" buyuruyor.


    Hadis-i Kutside de:"Bana dua etmeyene gazap ederim","Kulum bana dua edince onunla beraber olurum." buyurmuşlardır.

    Yine Rasulü Ekrem efendimiz "Acele etmediğiniz taktirde duanız kabul olunur.Dua ettim fakat kabul edilmedi şeklindeki sözler duanın kabul olmasına manidir." buyuruyor.

    Resûl-i Ekrem sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdular:
    "Dua ibadettir. "Ebû Dâvûd, Vitir 23

    "Kendinize beddua etmeyiniz; çocuklarınıza beddua etmeyiniz; mallarınıza da beddua etmeyiniz. Dileklerin kabul edildiği zamana denk gelir de Allah bedduanızı kabul ediverir. "Müslim, Zühd 74.


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda