Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    AYET-EL KÜRSİ OKUMAMIZ BAŞLAMIŞTIR.

    Artık listemize ekleme yapamayacağız arkadaşlar, birdahaki sefere inşaAllah.sayı belirlendi ve kimsenin daha fazla kafası karışmasın, listede olmayan arkadaşlarımızında desteğini bekliyorum.


    Katılan destek olan tüm arkadaşlardan Allah razı olsun.okumaya katılan arkadaşlarımızın her ne hayırlı niyetle okuyor ve okutuyorsa, hastası varsa şifalar, borçlusu varsa edalar, işsizi varsa hayırlı kapılar, herne türlü sıkıntısı varsa, muradı varsa hep bir ağızdan okuyup amin diyeceğimiz AYET-EL KÜRSİ hatrına hayırlısıyla hacetini versin dualarımızı kabul buyursun.
    AMİN.

    OKUMAYA KATILAN ARKADAŞLARIMIZIN SAYISI = 83

    BİR KİŞİ İÇİN OKUNACAK AYET-EL KÜRSİ SAYISI = 99

    83 KİŞİ * 99 AYET-EL KÜRSİ= 8217 ADT TOPLAM OKUNACAK



    OKUMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE AŞAĞIDAKİ SORULARI MUTLAKA OKUYUNUZ



    SORULARINIZ?
    - Toplamda kaç Ayet-el kürsi okunacak?

    1 kişi için okunacak ayet-el kürsi saysı 99 * 83 kişi =
    8217 adt

    -Neden bir kişi kendi adına 83 sayısının üstünde bir sayı alıp okuyamıyor?


    Çünkü her bir arkadaşımız için 99 adt sure okunacak, 99 sureninde 99 ayrı ağızdan okunması ve amin denmesi için.yoksa herkes kendi adına 99 adt okur hiç böyle okuma vs yapılmazdı.bir kişi için 99 kişinin duasına 99 kişinin amin demesini istedik.(rabbim belki birimizin duasını kabul etmezde diğerinin duasını kabul eder diye 99 esma-ül hüsna sayısınca okuyoruz)



    - Kaç tane ayet-el kürsi okumam gerekiyor.?

    Listedeki arkadaşlarımız sayısınca yani listede 83 arkadaşımız var 83 adt okuyacaksınız?

    -Bir kişi en fazla kaç adt ayet-el kürsi okumalı.?

    Bir kişi kendi adına en fazla 83 adt ayet-el kürsi okuyacak.

    -Ben arkadaşımla okuyacağım 2 kişi okuyacağız kaç sure okumalıyım?

    En fazla liste sayısının yani 83 *2 = 166 okuyabilir.

    -Ben liste sayısınca aldım okudum yeniden kendi adıma alıp okuyabilirmiyim?

    Kendi adınıza alıp okuduysanız yeniden alıp okumanıza gerek yok.yalnız bir arkadaşım okuyup destek olmak istiyorsa onun adına alabilirsiniz.

    -Hergün yeniden alıp okuyabilirmiyiz.?

    Hayır, siz kendi adınıza alıp okuduysanız yeniden kendi adınıza alıp okumamalısınız.


    ŞİMDİ ARKADAŞLAR SİZDEN ÖNEMLİ BİR RİCAM VAR.YORUM BIRAKIRKEN

    BEN KENDİM OKUYACAĞIM ŞU SAYIDA ALIYORUM,

    BEN ,ANNEMLE,KARDEŞİMLE VEYA 2-3-4-5 ARKAŞIMLA OKUYACAĞIM BİR KİŞİNİN OKUMASI GEREKEN SURE SAYISI * OKUYACAK KİŞİ SAYISI TOPLAM ŞU SAYIDA ALIYORUM, DİYE BELİRTİRSENİZ

    BİR KARIŞIKLIK OLMADAN ALLAHIN İZNİYLE OKUMAMIZI BİTİRİRİZ.

    KİMLER İÇİN OKUYORUZ LİSTEDE KİMLER VAR DİYORSANIZ BURAYI TIKLAYIN

    ARKADAŞLAR ŞU VAKİTTE BİTSİN DİYE BİR ZAMAN VERMEDİM AMA GÖNÜL İSTİYORKİ BU CUMA VAKTİ ÇIKINCAYA KADAR BİTİRELİM.

    TOPLAM OKUYACAĞIMIZ AYET-EL KÜRSİ SAYISI
    8217


    AKASYA KOKUSU = 83

    SENGÜL = 83

    MUAZZEZV = 83

    ELBİSTANLM = 166

    EZGİLİ TARİFLER = 83

    SÜHEYLA HANIM = 83

    İLKAYIN MEKANI = 83

    ÖRGÜKNİT = 83

    AYFER ABLA = 50

    SABİNA = 83

    KÜBRA = 83

    SEVDE = 83

    KIZHATCE = 83

    AKDENİZ AKŞAMLARI ÖZAY = 83

    FADİME HANIM = 83

    RANA HOBİ = 83+166 = 249

    ÖRENANNE = 83

    KIZILCIK ŞURUBU = 83

    BERCESTE06 = 249

    NİHAN = 83

    HAZANYAĞMURU4 = 83

    SUSAMÇÖREKOTU = 166+83= 249

    BİLMİYORUMBİLMİYORUM = 83

    BAHARHABERCİSİYİM = 83

    HULELA = 83

    HERCAİ58 = 83

    BEYÇA = 83

    DEFNEYLE BİRLİKTE = 83

    AYLİNHOBİ = 83

    MAKHİNAHOBİ = 83

    BURCUNOKTA = 249

    CANAN = 20

    NEŞELİGÜNLER = 83

    ELİFCE77 = 83

    KARAMELMUTFAK = 249

    UĞURBÖCEĞİ1 = 83

    ARZUNUNHOBİLERİ = 83

    KALİNKA = 83

    KEZBANYENGE = 249

    AHSEN ABDULLAH = 83

    BENİM BAHÇEM = 83

    DAMLASU68 = 83

    GLNRYLMZ = 83

    BÜLBÜLÜNYERİ = 83

    KESKİNLİ = 83

    YAĞMURUMUN ELLERİ = 83

    RÜMEYSANIN RÜYASI = 83

    NURSUNCA = 83

    ARSEMCE = 166

    FATOŞ HANIM = 83

    GELİNCİĞİNDÜNYASI = 2087
    KARDELEN = 83

    CAHİDENİN ELLERİ = 83

    NURMUTFAKTA = 83

    EDACA30 = 83

    ALLAHIMAFFET = 20

    EHLİKEYF = 166




    TOPLAM OKUNAN AYET-EL KÜRSİ = 8217 ADT




    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda