Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    AYICIK MOTİFLİ BEBEK BATTANİYESİ



    Şükür bitirdim, bunuda yeğenim için yaptım, kendileri henüz teşrif etmediler bugün yarın hayırlısıyla gelmesini bekliyoruz inşaAllah.Babamında beni ziyarete gelmesi sebebiyle hemen bitireyimde babamla göndereyim dedim.Dünde gönderdim.Allah c.c. hayırlısıyla yeğenime kullanmayı içinde büyümeyi nasip etsin.amin..işleri sebebiyle kısa bir süre kaldı babam onunla geçireceğim 1 dk bile önemliydi benim için.çok özlemiştim bu sebeble sizleri ziyarete de blogumada gelmedim.gurbette olunca ailenin kıymeti daha iyi anlaşılıyor.Rabbim cümlemizin analarına babalarına sağlıkla, huzurla hayırlı uzun ömürler versin acılarını yaşatmasın.amin..hepinize hayırlı, bereketli, huzurlu bir hafta diliyorum selamlar sevgiler..

    BATTANİYE İÇİN; 4,5 yumak kartopu flora kullandım.diktörgen olarak eni 4 motif, boyu 5 motifle yaptım.kenar oyasını yapıp tamamladım.biraz şekilsiz olsada kurdelasını ve boncuklarını da ben yapıp ekledim.


    crochet baby blanket

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda