Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    BEBEK SÜVETERİ VE YAPILIŞI & knitting baby Vest






    Bu süveterde yeğenim Mehmet Fırat için ördüğüm süveter şükür bitti.bu aralar yarım işleri tamamlamaya çalışıyorum.arkasını daha önce örmüştüm ön parçayı da yeni bitirdim.yeğenim henüz bir aylık ama süveter 1 ile 1,5 yaş süveteri oldu.Güle güle giysin inşallah.
    Nasıl ördüğümüde anlatayım biraz..


    ÖN VE ARKA

    67 ilmek başlanır.8 sıra 1+1 lastik örülür.lastikden sonra 60 sıra düz örülür.ben sonradan yaka ve kol bandı örmeyi pek sevmiyorum.bu yüzden aşağıda anlatmaya çalıştığım gibi ördüm.
    kol evi için her ikitarafdanda 7 şer ilmek eklenerek arttırılır.bu 7 ilmek örgünün tersinden ters, düzünden düz olarak örülecek.iki tarafdanda hep düz yönden 6 ilmek örüp 7 ci ilmeği içe doğru bir ilmekle kesiyoruz.bunu 7 kez tekrarlıyoruz ilmek sayımız yeniden 67 olacak. yaka kısmı için 67 ilmeğimizi 30 sağ 37 sol olmak üzere ikiye bölüyoruz.sağ tarafı beklemeye alıp soldaki 37 ilmeğin 7 sini yaka bandı için ayırıp kol evi gibi tersde ters düzde düz örüyoruz.her 2 sırada bir soldan bir ilmekle birlikte keserek yaka oyuntusunu oluşturuyoruz.istediğimiz uzunluğa gelince kesiyoruz.sağ tarafı örerken solda yaka bandı için ördüğümüz 7 ilmeğin altından yeniden 7 ilmek çıkarıp 37 ilmek olarak sağ taraf gibi örüp bitirdikden sonra arka yaka ilmekleri dışındaki ilmekleri kesiyoruz.bu 7 ilmeğide arka yaka bandı için yaklaşık 15 cm daha örüp keselim .daha sonra arka parçaya dikeceğiz. süveterin arkasınıda 67 ilmek başlayıp aynı şekilde kol evlerini yaparak düz örüp kesiyoruz. ön kısımdaki küçük cebi önden 14-15 ilmek çıkarıp düz örerek cep ağzını 1+1 lastik örüp dikerek yapabilirsiniz.veya benim gibi ön parçayı örerken 20-25 sıra ördükden sonra sağdan veya soldan cep kısmına gelince 14 ilmeği kesip, örgünün tersinden ilmeklerle aynı hizadan 16 ilmek çıkarıp (fazladan 2 ilmek dikiş payı) örgüyü kestiğiniz yere kadar örüp yanlardan 1 er ilmek keserek yeniden şişe alıpda örebilirsiniz.önde kestiğiniz 14 ilmeğide daha sonra şişe alıp 1+1 örerek cep ağzı yapıp dikedebilirsiniz. Hep söylüyorum ya ben anlatmayı pek beceremiyorum.biraz dedim ama yine destan oldu.kusura bakmayasız..örmek isteyenler takıldığınız bi yer olursa ben burdayım:)) kolay gele.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda