Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    çim örgüsü yelek modeli




    HOBİDÜNYAM çim örgüsü ör etkinliğimiz için ördüğüm yelek modeli.
    bu yelek modelini önce bele göre ön lastik kısmını sonradan ördüğüm için
    onuda göz kararı hesaplayarak burgulu örgüden ördüm.
    daha sonra çim örgüsüne başlamak için ilmekler aldım 140 ilmek aldım çim örgüsüne başladım koltuk altına kadar bütün ördüm ve sonrada arkayı ön parçaları ayrı ayrı örüp koltuk altı,yaka ve arka tarafının yaka oyuntusunu kestim.yapmak isteyenler bedenlerine göre örüp sayılarını ayarlamalıdır benim mankenim benden zayıf olduğu için yelek benim üzerime tam oturdu üzerimde daha güzel modeli gösteriyor resimlerden güzel oldu yanii.alt bel lastiğinide 140 ilmekle ördüm.yaka, kol ,bel lastiği
    bunları sonradan ilmek alarak ördüm.
    altta burma şeklini resimleyerk gösterdim bilmeyenler için kolaylık olur sanırım.
    3'5 yumak ip kullandım.NAKO bonbon.
    ÇİM ÖRGÜSÜ VİDEOM İÇİN
    TIKLAYINIZ










    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda