Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Dantel Masa Örtüm...





    Daha önce sizlerle paylaştığım masa örtümün, yarım kalan antika kenar çalışmasını bitirdim. Veee masa üzerinde nasıl göründüğünü görün istedim. Şıııık, çoook şık...... Modeli yapmak isteyenler, http://nurunsepeti.blogspot.com/2007/04/masa-rtm.html buradan şemalara ulaşabilirler.


    Dantelleri her zaman kumaşa elde diktiğimi söylerim. Piko dantele zarar verir. Ben de pikoyu çok severim, çok dekoratif durduğu bir gerçek. Ancak dantele değilde kumaşa yapılırsa daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Elde nasıl yaptığımı merak eden arkadaşlar için , örtümün yakın çekim ters tarafı fikir verecektir.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda