Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    FİSKOS MASASI DANTELİ



    Sevgili arkadaşım komşum Burcu'dan fiskos masası dantel örneği.Ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim.çok zarif şık ve kolay yapılabilecek bir model.4 parçadan oluşuyor yapmak isteyen olursa diye yakından resimlemeye çalıştım.inşallah yardımcı olabilmişimdir.Cümleten hayırlı cumalar diliyorum..


    Elleriniz Açık ,
    Kalbiniz Sevgi Dolu Olsun
    Gözlerinizde iki Damla Yaş Olsun
    Sağnak Sağnak Yağan Rahmet dergahından
    Bir Damla Da Size Nasip Olsun
    Kardeşliğin En Güzeli Duadır
    Dualarınız Kardeşleriniz İçin Olsun
    Cumanız Gibi Bütün Günleriniz Rahmetle dolsun
    CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda