Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    fıstık çiçek şal modeli

    fıstık çiçek şal modeli
    adını en uygun böyle koydum fıstıklı şal modelinden çiçek şeklinde göründüğü için bu isim uygun oldu.sonbahar geldi şal sezonuda açıldı farklı model şal arayanlar için bence güzel bir model.şalın yapılışı çok basit yapılış aşamalarını ekledim yapmak isteyenlere kolay gelsin.
    İP:ALİZE ANGORA GOLD SİMLİ
    TIĞ:O NUMARA



    şalın yapılışı için 7 zincir çekip halka yaptım ve tığın üzerine ipi 5 kere dolayarak resimdeki gibi 4 fıstıkla başladım aralara 2 zincir ortasına 3 zincir çektim.
    ikinci sırada yine kenar fıstıkları örüp bir örümcek yaptım ortasına ikili trabzan ördüm üç zincir çektim yine ikili trabzan bir örümcek örüp kenar fıstıklarını ördüm.
    üçüncü sırada kenar fıstıklarını örüp bir örümcek örgüsü ve ortasına 4 fıstık ördüm aralara 2-3 zincir çekerek yine örmcek ve fıstıkları yaparak sırayı bitirdim.
    FISTIK ÖRÜLÜŞÜ UZATIP TIĞIN ÜZERİNE İP ALIP
    BATIP İP ALIYORUZ UZATARAK TEKRAR TIĞIN ÜZERİNE İPİ ALIP AYNI YERE BATARAK İPİ UZTARAK ALIYORUZ 5-6 KERE YAPMAK YETERLİ RESİMDEKİ GİBİ SONRA HEPSİNİN İÇİNDEN İPİ ÇEKEREK BİRKEREDE ÇIKIP SIK İĞNE YAPARAK SABİTLİYORUZ.
    dördüncü sırada kenar fıstıkları örüp bu sefer iki örümcek ördüm ve ortadaki çiçek fıstıkların
    ortalarına batarak üçer zincir çektim yine iki örümcek örüp kenar fıstıklarıda örüp dördünc sırayı bitirdim.beşinci sırada aynı devam ediyor kenar fıstık bir örmcek ve örümceğin ortasına trabzanları yaparak diğer sıradaki çiçek yapılacak kısımlarını örmüş oluyoruz.
    bu şekilde devam edecek hep.


    fıstık çiçekli şal modeli.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda