Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    HAYIRLI CUMALAR...BEBEK SÜVETERİ VE YAPILIŞI


    Merhabalar...Öncelikle hepinize hayırlı cumalar diliyorum arkadaşlar.Tüm islam aleminin cuma bayramı mübarek olsun.
    Filistinde günlerce süren zulüm bir anne olarak, bir insan, bir müslüman olarak bir çoğunuz gibi benide çok etkiledi.Bloguma filistin dışında bişey eklemek gelmedi içimden.Allah razı olsun sizlerden Hep beraber dualarımızı gönderdik inşaAllah herzamanda dualarımız onlarla olacak.Zaman zaman yine unutmamak adına filistinle ilgili yazılar yayınlamaya devam edeceğim blogumda.İnşaAllah ne filistin ne de başka bir islam ülkesi bir daha böyle bir zulme maruz kalmaz.Yahudiye de güven olmaz.Allah islam alemini korusun.Bizlere düşen görev bence bu saatden sonra yahudileri herşekilde her alanda yıpratmaya çalışmaktır.Bir tek benle bu iş bitmez demeleyim lütfen.uyanalım artık hep böyle diye diye hep onların mallarını tercih ede ede kardeşlerimize sıkılan kurşun parasını helal kazançlarımızdan ödemeyelim.Bu dünyanın ötesi var kazandığımız ve harcadığımız herkuruşunda ahirette hesabı var elbet sorulur birgün.yazımı uzattım kusura bakmayın ama söylemeden geçemeyeceğim birşey daha var.Bazı arkadaşlarım gibi benide bir çok arkadaşımızın filistinde hiç bişey olmamış gibi tüm çağrılara, davetelere ve bloglarında herşeye kulak tıkamaları çok üzdü.Tabiki kimse mecbur değil ama üzüldüm işte hep beraber hareket etmeyi birlik olmayı beklerdim açıkçası...




    Gelelim yukardaki süvetere bu süveteri kardeşimin oğluşuna yani yeğenime yaptım günler oldu anca dikipde bitirdim.memlekete göndermek için bir fırsat olduda birazda o sebebden bitti.Üzerinde eskisin güle güle giysin inşaAllah.
    Yapılışınıda anlatayım biraz.Model kısmından daha önce eşime çift taraflı kullanılabilen bere örmüştüm.kalan iplerledende bu süveteri ördüm.minicik bişey oldu ancak 1 yaşına kadar giyebilir.Yapmak isteyen arkadaşlar sayıları ona göre ayarlasınlar.
    Süvetere krem rengi iple 114 ilmekle başlıyoruz. 5 sıra haroşa ördükden sonra model kısmına geçiyoruz.model kısmı bittikden sonra 5 sıra daha haroşa örüp kahverengi ipe geçerek 2 sırada kahverengi iple haroşa örelim.kol oyuntuları için 6 ilmek kesip 45 ilmek arka için şişte bırakalım 12 ilmek daha kesip kalan kısmı örüyoruz.dönüşte 6 ilmekde burdan kesiyoruz.Ön kısma model bırakıp arkayı 2 sıra düz 2 sıra haroşa olarak ayrı ayrı örüp resimdede görüldüğü gibi omuzlar için kısa bantlar örerek bitiriyoruz.bel kısmını dikelim.ben bant kısımları tığla kahverengi iple çevirdim.küçük birde düğme örüp süsledim.


    Filistin için fetih suresi okuma dua kampanyamıza devam ediyoruz.okumak isteyen arkadaşlar alabilirler.yayınlamaya devam edeceğim inşaAllah.Daha önce katılamayn arkadaşlarımız içinde bir fırsat olur diye düşündük sizlerde devam edelim dediniz devam ediyoruz.Hepinizden Allah razı olsun..

    TOPLAM OKUNAN FETİH SURESİ................. 1111 ADT

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda