Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    MUSTAFA KARDEŞİMİZİN ANNESİNDEN HEPİNİZE MEKTUP VAR..! SALAT-I TEFRİCİYE OKUMAYA DEVAM EDİYORUZ


    selamün alyküm canim kardeslerim ben canim mustafanin annesiyim ayse cimen canim can kardeslerim buradan hepinizede en icten duyugularimla selam ve sevgilerimi gönderiyorum hepinizi muhabetle kucakliyorum kardeslerim bilseniz beni ne kadar mutlu ediniz önce yüce ALLAHIM kimseyi yaliniz birakmaz her an hepimizin yaninda sonrada sizlergibi kardeslerimiz yaliniz birakmadilar hepinizede minet ve sükran borcluyum inanin kardeslerim ben ta cocuklugumdan aklim yetigincden hep isiz köselerde gizli gizli cok aglardim birinincocugu hasta olsa birinin annesi babasi hasta olsa onlara üzüldügümden coook aglardim ve onlar icin cocuk aklimla duva ederdim rabim simdi belkide o duvalarin simdi sizi güzel kardelerimle karsima cikardi cok sükür halada bütün benim gibi yüreyi yanan annelere babalara kimsesiz kalar körpecik kuzulara zülüm görmus masum yetimlere yavrularimiza yaslini huzur evlerine terk edilmis ninelerimize cok üzülüyorum ve rabbime duva ediyorum bir cok insanimiz kardeslerimiz malesef yarin ne olacagimizi hic düsünmüyoruz bir evlat nasil annesini babasin bir köseye atar yada bir anne baba evladini terk eder aklim almiyor bir türlü canim ve can kardeslerimüzüldüklerimize gelince saymakla bitmez ALLAHIM bütün darda ve zorda kalan bütün din kardeslerimize yar ve yardimncisi olsun siz kardeslerimize gelince oglum mustafam yüce ALLAHIM MIN katinda ahirete cenetliksinsALLAH siz duvaya katilan ve katilmayan aklindan bile gecse bende o duvaya katilsam diyen ablalarin ve tezelerini annelerini abilerini ve hepiniziyanina ve ellerinizden tütmadan cenete girmeyecek kardeslerim insALLAH rabime diyecek ki EYY ALLAHIM bu kardeslerim beni tanimadigi halde görmedikleri halde bana ve benimgibi bütün darda kalmis kardeslerimiz icin duva etiler EYY yüce ALLAHIM SENIN güzel ismini zikir etiler ben onari yanima almadan nasil giderim cenetine diyecek insALLAH oglum bu hastaliga yakalandiginda henüz bir bucuk yasindayidi o bir günahsiz asla haram yemedi harama bakmadi yalan söylemedi kimseye haksizlik yapmadi yüce ALLAHIM insALLAH mustafamgibi bütün hasta kardeslerimize ve yavrularimiza ALLAHIM hayirli sifalar versin kardeslerim biliyormusunuz ben oglumun kulagina 3 gündür sesleniyorum oglum seni görmeyen tanimayan ablalarin tezelerin ve annelerin senin icin duva ediyorlar haberin olsun diyorum oglum sizlerin sevgisini duvasin hssst ediyor bu gün ALLAHIMA SÜKÜRLER olsun biraz daha iyi gözlerinden nefes alisindan anliyorum sizlerden ALLAHIM binlerce kez razi olsun kardeslerim su an pek mustafamin basindan ayrilamiyorum bunu yazarken bile bir taraftan olna mesküldüm ne yazdigimi da bilmiyorum kusuruma bakmayin bir hatam ve yanlisim olduyusa afff ola insALLAH firsat buldukca hepinizi tek tek ziyaret edeceyim hepiniz cok seviyorum bu mubarek cüma gününüzü kutluyorum ve hayirli cümalar diliyorum hepinizde yüce ALLAHIMA EMANET EDIYORUM BEN AYSE CIMEN

    Sevgili Mustafa kardeşimizin annesi yukardaki yazıyı yorum olarak göndermiş bana okuyunca anladım ki duaya katılan katılamayan herkese göndermiş.Hepimize göndermiş.sizlerde okuyun istedim.ne kadar hayırlı bir iş yaptığınızı görün diye, bizler Allah rızası için okuduk dualarımızı gönderdik ama bakın bizler içinde ne güzel dualar etmiş sevgili ablamız.Ettiğimiz hiç bir dua karşılıksız değil.Allah ondanda razı olsun gül gibi güzel yüreğine ferahlık versin sevgili oğluna yeniden Allah dan acil şifalar diliyorum..

    Sevgili arkadaşlar Mustafa kardeşimizden sonra birde Ablam dediğim bir dostumuz, bacımız için tefriciye okumaya devam ediyoruz.Az kaldı hepinizden
    okumaya katılımınızı bekliyorum inşaallah...


    ABLAMIZ İÇİNDE OKUNACAK TOPLAM SALAT-I TEFRİCİYE 4444 ADT


    İSİMSİZ ......... 44
    KESKİNLİ .... 10

    UĞURBÖCEĞİ1 ...... 50

    ALLAHIMAFFET ...... 55

    HAZANYAĞMURU4 ..... 1000

    EZGİLİ TARİFLER ...... 100

    GÖNÜLDENELE ...... 50
    ELBİSTANLM ........ 200

    RENKLİTADLAR ...... 25
    NEŞELİGÜNLER ...... 30
    KEZİBANYENGE ...... 50
    RANAHOBİ ....... 100
    MAKCİG ....... 30
    AYFERSULTAN ..... 200
    EDACA30 ....... 10
    GÜNEŞISITIYOR ...... 50
    SARIGÜL ..... 20
    NİHALBAY .... 100
    NURUNHOBİLERİ ..... 350
    YAĞMURUMUNELLERİ .... 20
    AYTENCEE ..... 100
    NİHAN(ŞEKERTADINDA) .... 20
    SEVDE
    ........ 100
    EHLİKEYF ....... 100
    EVİMİNNURU .... 100
    ÖRGÜKNİT ..... 50
    AYMÜZESE .... 20
    NURSUNCA .... 100
    ZEYNA .... 200





    KALAN = 1060

    ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN CANLARIM...




    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda