Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü bolero,kısa örgü bolero modeli



    yeni örgü bolero modeliyle herkese selam...
    bu modelde sırada bekliyordu sonunda yaptım biraz dar oldu ben yapılışını resimledim
    yapmak isteyen bedenine göre ve ipinin kalınlığına göre sayısını ayarlasın
    öne gelecek yerin ilmek sayısını birkaç ilmek daha artırmalıydım önden rahat kapanması için.
    boleroya 4 numaralı şişle 94 ilmek başladım ve 1 karıştan fazla ördüm kola göre göz kararı.
    yaka oyuntusu için ortadan kesme yaptım birkaç sıra ördüm iki kenarı. sonrada öne gelecek yer için sol yanından 2. resimdeki gibi 8 ilmek şişe ekledim ve pirinç lastik yaptım ama lastiği pirinç
    olmasaydı daha iyi esnerdi pirinç topluyor biraz.bu şekilde uzunca ördüm resimdeki gibi arkanın sayısının aynısını ön tarafına yaparak diktim eşit olması için koltuk uzunluğunu yanii.
    arka alt yerinide dikip kalanını yine aynı sayıda örüp sağ omuza örerek birleştirdim (bilmeyen diker)lastiğini hariç onu örerek uzattım ve yaka oyuntusu yaptığım yere diktim ve bitirdim.











    örgü bolero modeli,kısa bolerolar,örgü bolerolar

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda