Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü damacana örtüsü





    yine kendi tasarımlarımdan olan bir model bu örgü damacana örtüsü(kılıfı).
    ben çok beğendim çok güzel oldu örgü poşetliğiyle takım yapacaktım çiçeklerinide örüp
    hazırladım ama krem zemin ipim azdı yetmedi önceden almış olduğum bir ipti aynısından bulamam sanırım şimdilik poşetliğini sonraya bıraktım.
    ben gelincik çiçeğini çok sevdiğim için bu çiçeklerden ara sıra yaptığım örgüleri ekliyorum
    istediğiniz çiçeklerden örebilirsiniz bu model ayçiçeklide çok güzel olur.
    yapımını istediğiniz örgüden başlayabilirsiniz isterseniz sadece trabzanla zeminini örebilirsiniz
    damacananın heryerinin kapanması için delik delik boşluklar istemeyenler nasıl isterse zeminini ona göre örebilir çiçeklerde daha kolay dikilir.
    yapımı için damacananın cevresini ölçerek zincir çekip halka yaptım ve bu şekilde örnek koyarak ördüm sürekli ölçtüm tabiki üst tarafına gelincede sıkiğnelerle ara ara keserek süreklide takıp
    ölçerek eksiltmeleri yaptım ve boğaz kısmında hiç eksitme yapmanan biraz daha örerek bitirdim.
    çiçekleri yaprakları tomurcuklarıda ördüm ve ayarlayarak diktim. biraz uğraştırıcı oldu ama sonuç çok güzel oldu beğenip yapmak isteyen olursa kolay gelsin.







    örgü damacana örtüsü modeli

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda