Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü şapka modeli








    KARTOPUNUN KIRMIZI KASKETLİ ŞAPKA MODELİ
    şapkanın tarifi
    ip kalınlığına göre sayılarını kendiniz ayarlamalısınız orjinal model 99 ilmekti.
    aynı marka renkten aldım ama benim ipim kalındı biraz daha incesi varmıydı bilmiyorum yapmak isteyenler sorsun ben ipime göre sayılarını eksittim.
    5 numaralı misinalı şişle 72 ilmek başladım.3 ters 6 düz örerek sıra sonuna kadar örülür 8 sıra tersi ters düzü düz ördüm
    9.sırada burgularını yaptım 3 tane 6 düzü buruyoruz.8 sıra örüp 9.sırada ikinci burguyu ördüm yine 8 sıra örüp 9.sırada 3. burguyu ördüm.
    sıraları sayrak 29 sıra olunca 30.sırada aralardaki ters örgüleri ikiye düşürdüm.sonraki sırada bire düşürdüm.
    daka sonraki sırada 6 düz örgüleri dörde düşürdüm sonraki sırada kesme yapmadan ördüm daha sonraki sırada düz örgüleri ikiye düşürdüm
    ve bir sonraki sırada kesme yapmadım sonraki sırada iki kalan düzleri bir larak bire düşürdüm yani bir sırada kesip diğer sırada kesme yapmadım
    bu şekilde kalan birkaç ilmeği şişten çıkarıp ipi koparıp iğneyle içinden geçirerek büzdüm sabitledim.
    kasket kısmı
    çift kat iple önden 32 ilmek aldım ortadaki on ilmekle kenarda kalan ilmekleri keseceğiz kenarlarda 11'er ilmek kalacak ortadada 10 ilmek
    ilmekleri aldıktan sonra 1 sıra örüyoruz.sonraki sırada öne geldik kenarlardanda birer ilmek eksiltmeler yaptım sadece ortadaki 10 ilmekten değil
    kenardan bir ilmeği eksitiyoruz 11 ilmek 10 düşüyor 9 ilmeği örüp iki imeği bir alıp eksittim 8 ilmeği ördüm ve diğer ilmeği alırken iki ilmeği bir alıyoruz eksiltmiş oluyoruz kalan ilmekleri örüp dönüşte kenardan bir ilmek kesip dönüyoruz ve sıra sonuna kadar örüp bitiriyoruz.
    yine kenar kesmesini örüp ilmeği eksiltiyoruz ve 6 ilmeği örüp yedinciyi iki ilmek alıp eksiltiyoruz bu şekilde kenarlardaki ilmekler eksilip bu şekli alıyor
    resimlerden anlaşılıyor çok basit 8 sıra örüp 9.sırada kalan ilmekleri kestim.
    bant
    6 ilmek başladım kenarları haroşa ortadaki düz örgü olacak şapkaya göre ördüm ve diktim.





    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda