Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    SOBEEE

    Sevgili arkadaşım satiyorumsaaattim beni değişik bir konuda sobelemiş bende bir an önce cevaplamak istedim

    S-1. Benim hakkımdaki düşüncelerin nelerdir?

    S-2. En sevdiğin arkadaşının adı nedir?

    S-3. Mesleğin nedir?


    C-1. Seninle şahsen tanışma olanağım olmamasına rağmen; aramızda sanki yıllardır tanışıyormuş gibi bir dostluk olduğuna inadığım paylaşmayı seven dostluğa değer veren 10 parmağında 10 marifet olan bir arkadaşımsın : )))


    C-2. En sevdiğim arkadaşım diye ayırırsam beni keserlerr....


    C-3. Kaan ın doğumundan beri ev hatunu :)))


    Evettt cevaplarım bunlarr

    Benim sobelerimm geç bulup çabuk kaybettiğim ama sadece mesafe olarak. selma , sevil , burcu

    Arkadaşlar kolay gelsin cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda