Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Zebra kek...




    malzemeleri.
    4 yumurta
    3 türk k. fincani sıvıyag
    4 türk k.fincan maden suyu
    5 türk k.fincan seker(tarifte 9 fincandı ben çok tatlı sevmediğim için azalttım)
    9 türk k,fincan un
    1 vanilya 1 kabartma tozu
    2 yemek kasigi kakao

    yapilisi.
    şeker ve yumurtayı iyice çırptım,
    yağı ve sodayı kattım,
    una kabartma tozu ve vanilyayı karıştırdım eliyerek harca kattım,
    karışımı ikiye ayırdım birine 2 yemek kaşığı kakao ekledim,
    tepsiye yağlı kağıt serdim tam ortasına bir kahve fincanı kakaolu olandan döktüm ikincide sade olanından tam ortasına döktüm hamur bitene dek bir ondan bir ondan döküyorsunuz en sonunda kürdanla şekil verdim
    170 dercede 40 .45 dk pisirirdim.
    yaglı kağıttan dolayı kenarları az yamuk oldu bidahakine daha iyi olur tadınıda çok beğendim
    tarifide internette dolaşırken http://sarigul81.blogspot.com/ arkadaşın blogundan aldım onunda ellerine sağlık tarifi paylaştığı için

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda