Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Anamur dilinde aşk şiiri ve deyimler

    Anamurdan sözler ve deyimler : )))


    “Yaylada karısı olanın, sahilde (Anamurda) darısı olmaz”

    “Erbişim kuşaklının, elpeten kuşaklıya işi düşer.” (İpek kuşaklının, pamuk kuşaklıya işi düşer)

    “Yörüğün ekeceği yamaç ile sırt yiyeceği yoğurt ile süt, konuşacağı da vırt ile zırt olur.”

    “Beği olmayan arıdan, Ağustostan sonra ekilen darıdan, Erinden sonra kalkan karıdan hayır gelmez.”

    “ Eli hamur ovalar, gözü dana kovalar”

    “Keçinin sumağa ettiğini sumak da keçiye eder”


    ********************* ****************************

    (KİME AİT OLDUĞUNU BULAMADIĞIM GÜZEL BİR AŞK ŞİİRİ)

    Ende nahıl laf

    Ben heç seni unudur mıyın

    Çıkla yüreğimde gülsün hoynu

    Tekmil yerleştin sökebilir miyin

    Hangı vakıt olursa olsun

    İster guşluk ister ağşam

    Ebedi seni düşünürüm

    Acap şindi niy edenki

    Foturafına teniyip teniyip ağların

    Ciğir ciğir eder damarlarında gan

    Hangire baksam kara gözüm

    Gıymık üyüyemedim gene böğün

    Sağır sende benim gibisindir

    Acap niyolacak ki halımız

    Heç tasalan ceylan gözlüm

    Ihıcıka varıverin az galdı

    Bir duttum muydu eliği

    Gimseceği dınlamam valla

    Garşımıza çıkacak adıbatasıcalar

    Ver ederim dekmeyi


    Anamur Fatih ilköğretim okulunda görüp aldığım bir şiirdir.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda