Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    BAHARLIK & YAZLIK TIĞ İŞİ BAYAN TUNİK MODELLERİ NETTEN








    Bahar gelmeden kendime tığ işi bir tunik öreyim dedim nette epeyce gezdim.yukardaki modelleri buldum.ben çok beğendim benim gibi model arayanlar vardır belki diyerek yayınlıyorum.İsteyen olursa modellerin yapılış ayrıntılarınıda eklerim.Resimlerin üzerine bilerek isim yazdım bunları ararken epeyce yoruldum ayrıca zaten netten alıntı olduğunuda belirtiyorum.kimse yanlış anlamasın.

    Sevgili arkadaşlar Kutlu Doğum Haftasına kadar yani 16-22 Nisan haftasına kadar okumalarımız devam edecek.Bitiren arkadaşlar yeniden alabilirler , katılmak isteyende olursa diye hatırlatma olsun..



    örgü bluz, tığ, tığ işi bluz,el yapımı, craft, hobi, dantel, bluz, handmade, hobby, handcraft, tunik, tığdan bluz yapımı, tığdan tunik yapımı, örgü tunik, yazlık tunikler, tunik modelleri, tığ işi bluz yapımı, tığ işi tunik yapımı, farklı tunik modelleri

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda