Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Derya Baykal 29.01.2009 İncirli Tart Tarifi


    Findikli tart hamuru
    125 gr bardagi un
    125 gr bardagi toz findik
    125 gr tereyag, oda sicakliginda
    100 gr seker
    1 yumurta sarisi
    bir paket vanilya sekeri
    kasik ucu kadar tarcin
    kasik ucu kadar toz kaküle
    bir cimdik tuz
    Hamur icin malzemin hepsini yogurdum. Buzdolabinda 1 saat yerine önceden yaptigim icin galiba nerdeyse bir gün dinlendirdim. Cikarip tart hamunuru tekrar kisa bir yogurdum, kalibimi hamurla kapladim. Tekrar incirler hazirlana kadar buzdolabinda bekletim.

    Incirleri icine yatirdigim sicak serbet:
    Incirleri icine koyacagim serbet(?) icin 10 kadar (kabugu bicak ucuyla delinmis) bütün kaküleyi az bir su da demledim. Limon suyu, gül serbeti ve yine 2 yemek kasigi karamel ekledim. Evde önceden baska bir tariften kalan kocaman bir bardak karamelimi gördügünüz gibi heryere ekliyorum seker yerine;) Serbette beklettigim incirleri tart hamurunun üzerine yerlestirerek firinladim. Ben üc kücük kalip kullandigim icin 15-20 dakikada oldu. Siz diger tart tariflerinizde kullandiginiz süreyi kullanin. Afiyet olsun!

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda