Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    KOLAY BABET PATİK VE YAPILIŞI




    Son günlerin modası babet patiklerden bende yaptım kusur kalmayım dimi:)) ben biraz değiştirdim yapılışını.Orjinalinde taban ayrı üst ayrı örülüyordu ben tekparça olarak ördüm.iki parça örülenden de ördüm ama çok oyalayıcı geldi bana( iki parça babetimin resmini çekmeyi unutmuşum yakında eklerim buraya)neyse şimdi ben yukardaki babetleri nasıl yaptığımı anlatayım.


    Benim ipim inceydi biraz ikiye katladım ve 81 ilmek olarak başladım.daha önce yaptığım bir bebek patiğinin tabanı gibi ördüm tabanını
    burdanda bakabilirsiniz. 1 ilmek ör 1 artır 39 ilmek ör 1 artır 1 ilmek ör 1 artır yeniden 39 ilmek ör 1 artır. örgünün yüzünden 3 kez artırma yaptıkdan sonra(tersini tersden artırma yapmadan örüyoruz) 14 sırada arttırma yapmadan düz örüyor 15.ci sırada ortaki 27 ilmeği 3 nü birlikte toplayarak örelim.3 sırada haroşa yaparak ilmekleri kapatalım.üstten kenardan 6 ilmek ilmek çıkarıp haroşa olarak bant örerek diğer tarafıyla birleştirelim ve patiğimizi dikerek güle güle giyelim...üstüne güzel bir gül motifi yapıp dikerseniz daha güzel olacaktır benimki aceleye geldi..


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda