Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Masa Örtümün Şeması...

    Sevgili Nur Hanım17 ağustostaki yazımı dikkate aldığınız için ve modelin şemasını paylaşma isteğiniz için çok teşekkür ederim. Sabırsızlıkla bekliyorum......Bir ricam daha olucak sizden,modellerinizde kullandığınız kumaş türlerini de yazarsanız çok sevinirim çünkü kumaş alırken hangi tür kumaşları almam gerektiğini tam olarak bilemiyorum.....kurslara gitme zamanım olmadığı için sizin gibi çok becerikli bayanların sitelerinden faydalanarak birşeyler yapmaya çalışıyorum.. Şimdiden çok teşekkür ederim...Birde geçen sefer adımı belirtmeyi unutmuşum(masa örtüsünü görünce çok heyecanlanmıştım ..tam aradığım gibi birşeydi..)adım: Suzan Yücedağ -Elazığ'da yaşayan bir sınıf öğretmeniyim....Sevgilerimle....

    Demiş sevgili Suzan, ben de modeli aldığım Burda Dantel dergimi buldum. Şeması yapmak isteyen herkes için.... Kolay gelsin
    Sevgili Suzan, yemekte kullandığım örtülerde, alpaka tercih ediyorum. hem leke tutmuyor, hem de ütüde sorun çıkartmıyor.




    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda