Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Sobeee

    Sevgili blogcu arkadaşım illede tarafından sobelendim, sobe konusu "Severim"
    ben neleri severim ?

    Severim;
    sabahları uyanınca kaan'ın dünaydın(Günaydın) anne bana yotemesli(Domatesli) Yumurta yapsana demesini;(Hakan tost ister başka şey istemez)

    Severim;
    balkonumda elimde çay doğan güneşi seyretmeyi ;

    Severim;
    gecenin sessizliğinde duyulan sabah ezanının verdiği huzuru;

    Severim;
    çalan telefonda eşimin sesini duymayı;

    Severim;
    bir dost ile muhabbet etmeyi hele birde elimizde kahvelerimiz varsa;

    Severim;
    bana 1 adım gelene 10 adım gitmeyi;

    Severim;
    öğrenmeyi,öğretmeyi,yardımlaşmayı;

    Severim;
    hayatı,nefes almayı,elişi yapmayı ve yaptıklarımı birilerine öğretmeyi paylaşmayı.....

    gelelim sobelerime

    yeşim - - ebru giller - güllyy - yazyağmuru2

    serapakoğlu - gülşen -makhina -nuurum -

    devrim - gezi rehberim - eceefe0650 - hobilerim48

    Kolay gelsin arkadaşlarım


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda