Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Deryalı günler çantası

    resimlerin üstünü tıklarsanız daha detaylı görebilirsiniz.


    Deryalı günlerde yapılan bu çantayı denedim ve 32 ilmek ile başlayıp 2 sıra düz ördüm yanlardan 3 er ilmek arttırdım 38 ilmek ile 1.5-2 karış kadar düz örgü örüp yanlardan 3 er ilmek kesip kalan 32 ilemği 2 sıra düz örüp kestim ve ortadan ikiye katlayarak yanlarını diktim. Omuz kısmına gelen askıları 3 karış kadar dantel angles örgüsüyle şerit ördüm ve askılara birleştirdim.
    Burada ahşap çanta sapı bulmak malesef sorun olduğu için ben eski elbise askılarından 2 adet feda edip kırarak çantanın ağız kısmına bir güzel ip ile dolayarak sabitledim ve sonuç

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda