Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ERKEK BEBEK SÜVETERİ VE YAPILIŞI





    Merhabalar arkadaşlar, bir süredir blogumla ilgilenemedim malum bahar gelip havaların ısınmasıyla beraber temizlik günleride başladı, bende ufakdan ufakdan başladım temizliğe, yakında biter inşaallah.Açıkçası havalar ısındıkça da bende nettende blogumdanda kopuyorum hiç canım istemiyor nete gelmeyi, zaman zaman oluyor bu haller bende mevsimsel sanırım.Dedim daha fazla arayı açmayayım 2 gün önce bitirdiğim süveterimle geldim işte.Hepinize güzel sağlıklı huzurlu bereketli bir hafta dileyerek bebek süveteri modelimide yapabildiğim kadarıyla anlatmaya çalışayım.
    Yarım işlerimden biriydi bu süveter kış ortasında başlamıştım bitti şükür. bakalım kimin nasibi kime hediye gidecek kime giderse gitsin güle güle giysin hayrını görsün inşaallah.

    Süveter 1 - 2 yaş arası bebeklere göre oldu ve 1,5 dan az ip yetiyor.
    140 ilmekle mavi renkle başlayıp 5 sıra haroşa yapıp sağdan ve soldan 6 şar ilmeği kenar bandı ve düğmeli kısım için maviyle koltuk altına kadar haroşa örüyoruz.4 adt düğme deliğini unutmayalım.
    Modelin kuruluşu 3 beyaz 1 mavi sıra sonuna kadar böyle tersden beyazı beyazla mavi maviyle ip atlatarak ters örüyoruz.4 sıra böyle ördükden sonra maviye geçerken beyazın ortasındaki 1 ipi beyaz olrak örmeye devam ediyoruz, her geçişte ortadaki ilmekler devamlı kendi rengiyle örülüyor.
    Koltuk altına geldikden sonra yandaki 6 haroşayı 12 haroşaya çıkar 46 ilmek model ör ortadaki 24 ilmeği haroşa yine 46 ilmek model sondaki 12 ilmeğide haroşa ör.5 sıra haroşa yaptıkdan sonra yanlardan 6 haroşa kes 6 haroşayı örmeye devam et.ortadaki 24 ilmeğin ortasındaki 12 ilmeğpi kes ve parçaları resimlerde görüldüğü gibi ayrı ayrı örerek bitiriyoruz.
    Ancak bu kadar anlatabileceğim anlaşılmayan bir yer varsa yazarsanız yardımcı olurum elbet.Yokluğumda merak edip soran tüm dostlarıma teşekkür ederim yorumları tek tek okuyup onaylıyordum sonra hepsini okuyayımda öyle onaylayayım dedim sanırım 15 kadar yorumu yanlışlıkla sildim, ben yazdımda yorum gitmemiş demeyin bi anlık dalgınlıkla ben sildim kusura bakmayın olurmu.bir daha olmaz inşaallah. En kısa sürede hepinizi tek tek ziyaret edeceğim görüşmek üzere süveteri örmek isteyen herkese kolay gelsin..hepinize selamlar sevgiler..



    süveter yapılış
    ,erkek bebek süveteri, kız bebek ve çocuk süveteri

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda