Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kurabiye ve kolay pizza

    Porselen Demlik 3 Çay saati etkinliği

    Benim çorludan arkadaşım,dostum aramıza yollar girdi ama biliyorum ki benim içim sıkılsa o hisseder o üzülse ben hissederim dünya iyisi bir insan ve mükemmel bir anne olan arkadaşım SELMA ev sahipliği yapıyor 3. hafta porselen demlik çay saati etkinliğine.
    bende bilinen bir tuzlu kurabiye tarifiyle katılıyorum
    Tuzlu basit kurabiye
    Malzemeler:
    1 kase yoğurt
    1 pak. margarin
    2 Yumurta(1 sarıyı ayır üstüne sürmek için)
    1 pak.kabartma tozu
    1 tutam tuz
    Yumuşak bir hamur olacak şekilde un
    Yapılışı:
    tüm malzemeyi yumuşak bir hamur olacak şekilde yoğurup 15-20 dk. dinlendirip elimle şekiller vererek tepsiye dizdim üstüne y.sarısı sürüp 175 derecedeki fırında üstleri ve altı kızarana dek pişirdim afiyet olsun
    tabaktaki pizzanın tarifini dün gece selma arkadaşımın sayfasından alıp bu sabah kahvaltıya yaptık çocuklar bayıldı ellerinize sağlık nuraycım ve selmacım

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda