Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    TIĞ İŞİ BUZDOLABI POŞETLİĞİ & ELBİSE MODELİ TUTACAK



    Herkese merhabalar, bu aralar örgülerden artan iplerimi değerlendiriyorum.Buz dolabı poşetlerim elimin altında olsun diye benzedimi bilmem ama mısır şeklinde örerek kendime poşetlik yaptım.Alttakini de hem çakmaklık hemde tutacak olarak ördüm.belki benim gibi artık iplerini değerlendirmek isteyen olursa diye de paylaşmak istedim.Bende daha çok var böyle artık ipler bakalım onlar ne işe yaracak neler örülecek.Hayırlısı şimdilik beklesinler....Sağlıklı, huzurlu, bereketli ve gönlünüzce geçirebileceğiniz bir hafta dileğiyle hepinize sevgiler..


    Pega Panelas de crochet agarraderas, tutacak modeli, örgü poşet torbası


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda