Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    TIĞ İŞİ MOTİFLİ BAYAN PATİK MODELİ & RANA'NIN HEPİNİZE SELAMLARI VAR.


    Sevgili Rana'dan hepinize selamlar var.Biraz geç oldu ancak fırsat bulabildim kusura bakmayın olurmu.Çok şükür ameliyat olmuş ve ameliyatıda güzel geçmiş
    bugün öğleden sonra telfnda görüştüm dinleniyor inşaallah yakında iyileşip aramıza dönecek.sabırsızlıkla bekliyoruz ranacım seni yeniden çoook geçmişler olsun Allahım acil şifalar versin de çabucak iyileş güzel haberlerinle gel bekliyoruz.



    Yukardaki patiğe gelince sevgili arkadaşım fatma örmüş ben çok beğendim.sizlerle paylaşmak adına hemen resimledim.Birçok yönden resimledim ama en net olanı buydu.bildiğiniz motifli patikmodeli 6 motifden oluşuyor tabana gelen motifler lacivert iplikle tek renk üstekiler iki renkle örülmüş.krem rengi kısımlarda sonradan iğne ile işlenmiş. Ellerine sağlık fatmacım güle güle kullan.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda