Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Anamurda "EV" lenelim

    Valla bu manzaraya karşı mis gibi türk kahvesi içilir deyip daldım mutfağa ve kendi evim gibi pişirdim kahveleri karşılıklı içtik birde güzel fal baktık üstüne :))) Falda benimde böyle bir evim oacakmış inş.Allah söyletmiş olsun daha ne isterim diline yüreğine sağlık ablacım

    Efendimmm bugün misafirliğe gittim bir ablamıza, evine bayıldım biraz sordum soruşturdum bilgi verdi sağolsun resimler çektim sizin için nedenmi, bu sitede satılık daireler var ve fiyatları uygun şimdi vereceğim telefonu arayıp bilgi alabilirsiniz.

    Daire sahibi
    RECEP GÜNGÖR
    0536 477 33 41














    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda