Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    BEYLERE ÖRGÜ LOAFER AYAKKABI PATİK




    Bu loafer ayakkabı patiği eşim için ördüm, çift tabanlı tığ işi modellerden deneyecektim ama yabancı sitelerde bu loafer modelleri dikkatimi çekti bunlarında yapılışları hakkında da kayda değer bişey bulamadım tahmini olarak ördüm tam olmasada epey benzedi sanırım.Çift tabanlı patik modellerinin ve bu loafer patiklerin modelleri lisanslıymış.izinsiz modelin yapılışını anlatılmıyormuş.Paylaşmak nerde kaldı o zaman:( .. neyse benim patikler tamamen tahmin üzerine örüldü becerebildiğim kadarıyla anlatacağım.Lisansını alanlarada bir sözüm yok onlarda bu işden para kazanıyor.Benimse yaptığım hiç bir elişinden herhangi bir kazancım yok( yeğenlerimi ve sevdiklerimi mutlu etmekden başka.onları sevindirmekde yetiyor bana) çift tabanlı patikde bu model patikde benim ilk denemelerim.
    Çift tabanlı patikde tığ ile sağ ve sol olmak üzere 2 şer adt patik tabanı örerek üstten tığla ilk patik sırasını giderken birleştirdim devamıda zaten resimde olduğu gibi.

    Yukardaki patiğin tabanı önce örüldü ve etrafınıda misina şişle ilmek alarak ördüm.bebek patiklerinde olduğu gibi örüyorsunuz.Aşağıdaki patik taban şeması size yardımcı olabilir.takıldığınız yer varsa yorum bırakın fırsat buldukça cevaplamaya çalışırım..yapmak isteyenlere kolay gelsin.



    örgü ev ayakkabısı

    erkek patiği, knitted slipper loafer boots,knitted loafers ,

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda