Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Bu bu nedir buuu işte süpriz hırkammmm

    Resimlerin üzerine tıklayıp daha detaylı görebilirsiniz


    Bu modele koldan 36 ilmek atarak başlayıp 13 ters örüp 10 ilmek düz ör 13 ilmek ters örerek ilk sırada örneğe başlıyorum örgününü düz yüzünde 10 ilmek düz ilmeklerin ilk 2 ilmeğini kaydırma yaparak ortadaki 6 ilmeği saç örgüsü için düz örüp sondaki 2 düz ilmeği daha kaydırıyorum bu şekilde örgüye devam edince 2 düz ilmeklerimiz baklava şeklini almasını sağlıyorum

    Modelin orijinal hali aşağda knitting-croche arkadaşımın sayfasında görüp çok beğendim bitince bu şekilde olacak benim hırkamın daha yaka lastiği var daire olarak örülüyor bırakılan açıklıktan misinalı şiş ile ilmek alarak.
    Arkadaşın sayfasında daha çok nice güzel modeller var gittiğim zaman kendimi kaybediyorum hangisini yapayım diye

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda