Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Etkinlik çay ikramım

    Porselen Demlik Çay Saati İkramları - 6 -

    Bu haftaki ev sahibimiz sevgili Gülden ben peynir yapımını sayfasından öğrendim harika lezzetler paylaşıyor bizlerle ellerine sağlık yüreğine sağlık arkadaşımın

    Efendim benim ikramım cevizli bulgur salatası ve ev yapımı beyaz peynir ile simit
    Bulgur salatası Mlz:
    1 su bar.ince bulgur
    2 su bar. yoğurt
    2 çorba kaş.mayonez
    1/2 cu bar çekilmiş ceviz
    bir yudum sıvı yağ
    d.otu-maydanoz-2 dal taze soğan(ince kıyılmış)
    Yapılışı:
    Yoğurt ile bulguru iyice karıştırıp bir gece bekletelim.
    ertesi gün içine diğer malzemeleride ekleyerek karıştırın ve servis yapın afiyet olsun
    Ev yapımı peynir için lütfen Gülden arkadaşımın ismine tıklayın ben ordan aldım tarifi tarifin linkini veriyorum adına tavsiye ederim şahane oldu peynir ve en güzelide içinde ne olduğunu biliyorum

    yandaki tabağıda Kaan a hazırladım 1 er lokmalık peynirli simit tabağımız

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda