Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Etkinlik Yeleğim

    Sevgili Sibel in ev sahipliğini yaptığı örgü günlerimiz etkinliği için 2 yelek modeli hazırladım umarım beğenilir
















    Yukardaki yeleğin modelini knitting-croche arkadaşımdan aldım firkete ile 4 uzun 4 kısa parça örüp birleştirdim etrafını sık iğne ile 2 sıra ördüm ve zincir iel bağcıklar yapıp bolero-yelek havası verdim harika bir model oldu.


    Bu resideki modelide yabancı bir sitede görüp çok beğenmiştim bu etknlik bahanesiyle örmüş oldum. Resimlerin üzerine tıklayıp yapılışları için resimleir büyütün. arka kısımd 8 sıra motif önler 2 şer sıra motifden oluştu etrafını 2 sıra sık iğne geçip bitirdim


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda