Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Hakan'ın hırkası



    Oğluşum geçen bana anne hep kaan a örüyorsun bir hırkada bana ör dedi. Bende hemen bu hırkayıördüm oğluşuma aman boy 180 kollar deseniz benim iki katım nerdeyse : )) ör ör bitmmedi 6 günde zar zor bitti ama şükür çok beğendi.
    malzeme 8 ad. sempati yün kullandım
    10 no şiş
    2katla 70 ilmek arkayı ördümkol evine gelince reglan kol kesimi uyguladım. 35 er ilmeklede önleri ördüm kolu 35 le başlayıp ara ara artırarak kol evine dek örüp sonra her sırada 1er ilmek keserek 12 ilmek kalana dek örüp kalan 12 ilmeği saç örgüsü devam ederek reglan olmasını sağlayıp tüm parçaları diktim yakadan ilmek alarak 2 parmak düz örüp kapatarak kıvırıp iç tarafa yakayı diktim. önleri tığ ile sık iğne ile ördüm 3 sıra muntazam olsun diye.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda