Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    HALKALI MUTFAK PERDESİ & DANTEL MUTFAK PEÇETESİ & BİRAZ MOLA TATİL ZAMANI:))



    Hepinize merhabalar, bir süredir bloguma da sizlerede uğrayamadım sebebine gelince memleketten misafirlerim gelecek bugün.bir süredir temzilik ve hazırlıklarla uğraşıyorum.İnşaallah kısmetse arkadaşlarımız geldiğinde hep birlikte tatile çıkacağız. yani bir süre daha yokum buralarda, elimde bitmiş epeyce örnek var ama hiç birini resimleme fırsata bulamadım inşaallah dönüşte sırayala hepsini paylaşacağım.Yukardaki örneklerde yine sevgili arkadaşım Fatma'dan ben çok beğendim ve sizlerlede paylaşmak istedim.Blogumu yalnız bırakmayan yorumlarını esirgemeyen gelen gelemeyen tüm dostlara teşekkür ediyorum.tatil dönüşü tüm yorumlara geri döneceğim inşaallah.Yeniden görüşmek üzere sağlıklı, huzurlu, bereketli güzel günler diliyorum hepinize selamlar sevgiler....


    dantel mutfak perdesi

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda